חוטבולי נפגשה עם שר החוץ של גרמניה: "תפסיקו להחרים אותנו"

    דוד לזר No Comments on חוטבולי נפגשה עם שר החוץ של גרמניה: "תפסיקו להחרים אותנו"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגנית שר החוץ ח"כ ציפי חוטובלי מתריע כי ישראל נמצאת בפני חזית קשה של חרמות שמגיעות מאירופה.

    בפגישתה הבוקר (ראשון) עם שר החוץ הגרמני פרנק-ולטר שטיינמאייר אמרה חוטבלי כי ישראל מצפה שגרמניה תוביל מאבק בתופעת סימון המוצרים מיהודה ושומרון.

    "החרמת מוצרים פוגעת בכל מרקם החיים ביהודה ושומרון הן בצד הפלשתיני והן הצד הישראלי", אמרה חוטובלי.

    שר החוץ הגרמני נפגש אמש גם עם יו"ר המחנה הציוני ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, האחרון פרסם ברשת החברתית את דבר הפגישה "אירחתי את שר החוץ הגרמני פרנק וולטר שטיינמיאר בביתי. הודיתי לו על העמידה האיתנה של גרמניה לצד ישראל במאבק מול האיום הפלסטיני להשעות את ישראל מפיפ"א. גרמניה עומדת לצידנו בזירות בינלאומיות רבות והקשר הוא אמיץ וחשוב".

    "כמו כן אמרתי לשר החוץ שאני מצפה שגרמניה תמשיך להיות קול יציב וברור מול מגמות החרם והמהלכים החד צדדיים נגד ישראל, ולהבהיר גם לפלסטינים וגם למדינות אירופה שהדרך היחידה להגיע להסדר ביטחוני ומדיני היא במשא ומתן ישיר בין ישראל לפלסטינים, ושמהלכים חד צדדיים הורסים ופוגעים באופן חמור בסיכוי להגיע לכך", סיפר הרצוג.

    "אני רוצה להודות לעופר עיני על הובלת מאבק מרשים יחד עם אנשי משרדי הממשלה ובהזדמנות זו להגיד שהתגובה האלימה והפופוליסטית של השר ישראל כץ למאבק בפיפא אינה שריקת הרגעה אלא בעיטת כדור מרץ לרגלי הפלסטינים והמתנגדים בעולם למדיניות ישראל. לא זו הדרך לגייס אהדה לעמדות ישראל במגרש הבין לאומי. רק יוזמה מדינית נועזת ורבת מעוף תחלץ את ישראל מעמדת הנבדל הברורה אליה נקלעה", אמר.



    0 תגובות